Een lach en een traan

24 februari 2017 - Zurich, Zwitserland

Inmiddels zit ik al drie weken in Zürich. Wat vliegt de tijd voorbij!

Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin. Op de kliniek heb ik al veel verschillende cases gezien en kunnen opvolgen. We maken lange dagen, maar dat heb je niet in de gaten.

Gelukkig is er soms ook wat vrije tijd! Zo heb ik afgelopen weekend een stadswandeling gemaakt met FreeWalk, een organisatie van vrijwilligers (meestal locals) die rondleidingen geven door de stad. Ik heb gekozen voor de historische route. Deze werd gegeven door een student Duits/Geschiedenis. Een ontzettend leuke wandelingen langs alle belangrijke plekken in de stad met allemaal leuke feitjes en stukjes geschiedenis die gaandeweg verteld werden. Zo zie je de stad echt op een andere manier!

Helaas is het deze keer een korte blog, geschreven vanuit het vliegtuig. Momenteel ben ik onderweg terug naar Nederland voor het weekend, omdat ik plots afscheid moet gaan nemen van mijn grote vriend Miki.Mik 2013